Lediga jobb

Säljkoordinator
Publicerad: 2019-09-16 
ArbetsgivareUnik Resurs i Sverige AB
Rekryteringsområde Tjänstemän
UppdragstypUthyrning
OmrådeEkonomi/ Marknad
OrtSolna
Platser1
Sista ansökningsdatum2019-09-29
Företagspresentation

Nu söker vi dig som vill arbeta som Säljassistent hos en av våra kunder i Solna. Trivs du med att arbeta i ett högt tempo, ha ordning och reda i ditt arbete och att vara spindeln i nätet? Då är du personen som vi söker! 

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Som Säljassistent arbetar du med att koordinera och boka in möten. Du gör enklare kalkyler i Excel. Du arbetar med uppföljning av siffror och offerter samt att du ansvarar för att hantera och administrera offerter och avtal.

Det här är ett uppdrag på 6 månader inledningsvis med god möjlighet till förlängning. 

Din profil

Vi söker sig som:

  • Är strukturerad, administrativ och noggrann 
  • Är snabblärd och självgående
  • Är van att arbeta i högt tempo
  • Har intresse för teknik och komplex försäljning
  • Är van vid dagligt arbete i Excel och Word främst
  • Goda Wordkunskaper uppskattas
  • Kan flytande Svenska och Engelska (tal och skrift)
  • Har dokumenterad erfarenhet av administration

Det är meriterande om du har: 

  • Grundläggande juridikkunskap
  • Arbetat med sälj tidigare
  • Arbetat inom vindkraft och gärna service/underhåll 

Du är den administrativa spindeln i nätet som proaktivt stöttar dina säljkollegor och får saker att hända på kontoret. Dina personliga egenskaper präglas också av att du kan arbeta självständigt men också i team för att uppnå de gemensamma målen och leverera hög kvalité. Dina personliga egenskaper präglas av ordning och reda samt att du har förmågan att prioritera ditt arbete. Struktur och har förmågan att fokusera på rätt saker, stort som smått samt god kommunikationsförmåga i tal och skrift är också viktigt för att lyckas i rollen. Vidare tror vi att du har god känsla för service och en vilja att ta ansvar samt vara självgående. Vi söker dig med ett par års erfarenhet av arbetslivet alternativt någon senior, gärna i liknande roll, och med vana av att arbeta administrativt och prestigelöst. Tjänsten kan komma att utvecklas.

 

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Vi tar helst emot din ansökan via databasen, men om du tycker detta är känsligt är du naturligtvis välkommen med din ansökan direkt till ansvarig rekryterare.

Ansvarig rekryterare är Elin Gladh och nås på 076-945 34 35 eller på elin.gladh@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!


Dela:

FacebookLinkedInMailCopy to clipboard